Archive | October, 2012

THIS.

22 Oct

“Don’t try to figure out what other people want to hear from you; figure out what you have to say. It’s the one and only thing you have to offer.BARBARA KINGSOLVER”

Honestly? I have been searching for this song since it came out on an Ad for either Telus or Apple.

Wonderful song and I find it gets stuck in your head.

Re-heard this song and remembered it when it played in a restaurant I ate in for dinner on my Birthday.
Remarkable, right? How that I loved this song a lot and it played on a CD, or a radio on my Birthday? :’) I’m really thankful for that.

and so, it bothered me, that even after all these years… I hadn’t found the title to this song.

So I had recorded some of it earlier on my camera in the restaurant, but I didn’t really catch any of the lyrics (my family was talking)… only vaguely.

I took those and typed in silly lyrics and silly tags*, because I knew that probably 90% of it was wrong.

Anyways, on practically each search that I made on YouTube, it popped up with this lady’s name.

Me, being stubborn, thought that this was a wrong result and I ignored it. I thought that Yael Naim was a lady that sang in a different language, based on her name and the Thumbnail that I saw.
Sad, right? I should’ve given it a chance.
Instead, I made assumptions about it.

After finally searching through Google, and typing silly things in there, and endless searching for what seemed like hours on YouTube, I don’t know what came over me, but… I found myself clicking one of the
videos with this lady’s name (with lyrics!) and this is what happened (along the lines, at-least!).

:O :O :O

“Are you kidding me?! Wow!” and then thinking, “Aww, I think I’m gonna cry.” or, “This quality is not very good, but wow! I can’t believe that I FINALLY found this!” :’) Oh, geez!

Soo. happy. [that I finally found this.] :’)

LOVELOVELOVE

and I really hope that you guys love it, too!
Sorry for a long video description… but this song deserves it! :’)
– Louise =]

*Ex: “Telus commercials 2008”, “iPod commercial song”, “I was hoping the words that I wanted…”, “La la la Telus”, “La la la ooh-ooh-ooh”- things like that. I didn’t know the date, I knew it was an old song (not OLD, old), didn’t know if it was Apple or Telus… I knew those lyrics were wrong… bah.

P.S. Thank-you SO so much for 276 HITS! :’) I REALLY appreciate it, so THANK-YOU! :’) and the Likes and Follows. ❀ Seriously, they are LOVE. ❀ :’) and even if you don’t, thank-you for viewing! :’) Every little bit helps, don’t forget that! : )

P.P.S. That sure is an inspirational Quote.

(^ Note: There is NO sarcasm in what I just wrote, if you were wondering. It might’ve seemed that way, but I was definitely NOT writing it in that Route :])

Advertisements

HULA BANANAS! You guys. It’s my last day of being Fifteen.

16 Oct

“Writing is the only profession where no one considers you ridiculous if you earn no money.Jules Renard”

Hey everybody! :O It’s Louise!

Today, I just realized, is my last day of being fifteen.

Holy crap!

Whatta hectic, crazy, sad, angry, happy, hilarious, and basically emotion-filled year this has been! Wow! It was absolutely crazy!

I can’t believe that I’m actually turning 16 tomorrow.

Wow. :O

I can’t get over this I meanwhatisthiseven?!

:O :O :O I HAVE NOO IDEA WHAT I’M GONNA DO FOR MY BIRTHDAY. LOL.

Anywhoos.

How have you all been?!

Good, I hope? πŸ™‚ I finished my Social Studies Study Guide, which took me all through the night and morning… had the Test today. Hmm.

The weather is pretty cloudy, a bit sunny, a bit rainy, as it should be in the Fall. Cool stuffs.

Gonna gooo and do some stuuuuuff (as in homework and eating).

BYEE and next time I talk to you guys, Β I shall be sixteen! :O :O :O Unless I do a double Post. Which I don’t think is likely.

Thanks for reading, and thanks forΒ 273 HITS! Much appreciated. ❀ :’)

– Louise =]

Why, Hello There. Did the Font Change?

13 Oct

“The first step in blogging is not writing them but reading them.Jeff Jarvis”

^ haha. Missed these daily Quotes from Posting :-B

HI HI HI HIIIII EVERYONE IT’S LOUISE! :O : O :O I MISSED YOU ALL AND I WAS PLEASANTLY SURPRISED WITH 272 HITS, YOU GUYS ARE ALL AMAZING :’)

How have you all been doing?! :O :O :O Good, I hope!

I’ve been busy, at times I’ve been stressed… but other than that, loving school πŸ™‚ and enjoying the running. Would love to be as fast as Usain Bolt, lol.

‘Yo! I’m 16 on Wednesday :O The 17th of October! That’s crazy! :O Maybe I should be studying for the driving test? I don’t have the Handbook… quite yet… I’ll find a way, haha :-B

I apologize for not posting anything since the 19th of September, the BB14 Finale! :O :O :O Which was CRAZY awesome and surprising and funny, Dan only got one Vote and I think Danielle should’ve voted for Ian but I understand why she wanted to? Because of the loyalty?

Hmm.

Soo I watched like one episode of Go On (the thirteenth of fourteenth episode? I think it was theΒ twelfth, maybe… lol), the New Normal (LOL), and “Parenthood”.

Pretty hilarious stuffs, Parenthood is a little more serious.

I should watch these more. They made me laugh a lot!

But distracting me from homework. lol.

I discovered that our Caf sells Salmon Chowder!: O and it is absolutely deLICIOUS! I would like another batch if possible, please! lol.

I feel somewhat sleepy. I’ve got Orchestra in the Morning. Will update Tags soon? I hope.

Reading “Things Fall Apart” by Chinuea Achebe right now! Really interesting, I like it! My sister read it in University. oh and I hope I spelt his name right.

It was nice to converse with you guys all again, the Page Hits alone make me really happy! πŸ™‚ Comments are always superb, I love to see Comments or people liking my Posts, or doing both!: O :O :O Has that ever happened? I don’t think so, lol.

Gonna head off before I fall asleep very near to the keyboard.

G’night (or rather, G’Morning! :O :O :O It’s 1:09AM here.)! Sleep tight! πŸ™‚ Don’t pick a fight!

LOL just something I made up.

Thanks for everything, once again! πŸ™‚ Hope to talk to you all soon, and thank-you for sticking with me if you have, just joining, or just popping by! πŸ™‚ Every single person counts! πŸ™‚

Talk to you all later, I really hope so! πŸ™‚ and then we’ll discuss topics like “Gundum Style” or however you spell it, Amy (Ellen DeGeneres’s writer) getting scared in a Haunted House (hiLARIOUS), half-naked men at Meets, and Taylor’s new music. Like really new. Somewhat like “Better Than Revenge”. But somewhat not.

Ciao for now! πŸ™‚

– Louise =]

P.S. New Category! :O :O :O “October. 2012”.

I know, pretty genius, right? >:) Got no help or anything with it. :’)